Vi fick en uppgift i skolan igår...

Vi skulle skriva dom tre viktigaste sakerna i livet... Vissa skrev pengar och man ba lixom COM' ON! Patetiskt men skit samma det var inte det som var poängen :P

På min lapp skrev jag
* Familj
* Vännerna
* Ta vara på tiden

Familj och vänner var nästan alla överens om men, ta vara på tiden var det nog bara jag som skrev...
Jag tycker att det är viktigt att man tar vara på tiden att man inte lallar bort livet.
Alla finns inte föralltid och jag vet det, jag har upplevt det. Det finns massa saker jag skulle vilja hunnit säga till dig saker jag skulle vilja visa dig nu. Jag tog tag i livet, det tog en jävla massa tid och jag har vart en jävla idiot många gånger men, nu gör jag rätt nu har jag tagit tag i mitt liv. Hoppas du ser det att jag tar vara på livet nu, att jag inte sumpar allt som jag gjorde förut, det kommer bli nått av mig, jag kommer klara mig! Men jag skulle vilja att du skulle se det här att jag sköter mig att jag inte håller på som jag gjorde förut, jag är ledsen att jag inte var perfekt och att jag aldrig visade hur mycket jag älskade dig!
Så ta vara på livet, det är viktigt, man får inte en andra chans. Hade jag fått det just nu hade jag gjort annorlunda, jag hade gjort allt så himla annorlunda. Du var viktig för mig, du var underbar, snäll och du var alltid där. Tack <3
Tack fööör mig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0